Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2019

To Ξεχωριστό μας Βήμα


Ο Χρήστος είναι ένας 8χρονος μαθητής θύμα τροχαίου ατυχήματος με κάκωση νωτιαίου μυελού που ονειρεύεται να περπατήσει ξανά. 

Για να βοηθήσετε πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο και κάντε την κατάθεσή σας. Είναι για καλό!

Ο Χρήστος Παπαθανασίου είναι μαθητής και είναι μόλις 8 ετών. Ο Χρήστος βρίσκεται σε αμαξίδιο από 3.5 ετών εξαιτίας ενός τροχαίου ατυχήματος. Ο Χρήστος έχει κάκωση νωτιαίου μυελού και ως συνέπεια δεν κινεί ούτε αισθάνεται τα πόδια του. Θέλει να βελτιώσει την κινητική του κατάσταση και προσπαθεί πολύ για αυτό.
Κάνει καθημερινά φυσικοθεραπείες και υδροθεραπείες παράλληλα με το σχολείο του.
Όπως κάθε παιδί επιθυμεί να παίζει,να τρέχει,να σκαρφαλώνει,όμως πολλά από αυτά δεν μπορεί να τα κάνει ή τα κάνει με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο. Επίσης ασχολείται με το μπάσκετ με αμαξίδιο και είναι ενεργό μέλος της ομάδας του.
Ο Χρήστος, προσπαθεί να πηγαίνει μία με δύο φορές το χρόνο για αποκατάσταση στο εξωτερικό.
Το καλοκαίρι του 2019, πρέπει να πάει στο Children’s Colorado Hospital στο Denver, στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.  
 Η παραμονή του σε κέντρο αποκατάστασης, είναι ζωτικής σημασίας για την κινητική και αισθητική του εξέλιξη και απαιτεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό ποσό χρημάτων.
Ας τον βοηθήσουμε όλοι και ο καθένας ξεχωριστά να κάνει το βήμα το ξεχωριστό, που τόσο ονειρεύεται.του 
Τα χρήματα κατατίθενται κατευθείαν στον τραπεζικό λογαριασμό της μητέρας του Χρήστου μέσο Paypal και ενημερώνεται αυτόματα η πλατφόρμα του "Give and Fund".
Επίσης, o Χρήστος γράφει πολύ και θα ισχυριζόμασταν ότι γράφει και καλά.
Σας παραθέτουμε και ένα κείμενό του και ας γίνει αφορμή αυτό να σκεφτούμε εμείς ποιο θα θέλαμε να είναι το δικό μας ξεχωριστό βήμα.
"Μακάρι ΟΛΟΙ να μπορούσαμε να κάνουμε ένα βήμα"
Οι άνθρωποι είναι γεμάτοι αναμνήσεις είτε στην καρδιά είτε στο μυαλό. 
Μια από αυτές είναι και η δικιά μου, εγώ έχω μια ψυχολογική ανάμνηση και είναι να κάνω με τα πόδια μου ένα βήμα. Το περιμένω πως και πως. Όταν το κάνω θα είμαι πολύ χαρούμενος. Τώρα το θέμα είναι για τους άλλους, οι άλλοι όμως δεν ξέρω άμα θα ήθελαν αυτήν την ανάμνηση να γίνει για αυτούς.
Και εγώ νιώθω πλεονέκτης γιατί ξέρω μέσα μου οτι πρέπει να γίνει και η δική τους ανάμνηση για αυτό θα πρέπει να κάνω κάτι για να είναι και αυτοί χαρούμενοι.
Το θέμα είναι πως θα το κάνω και πραγματικά άμα θέλουν την βοήθειά μου. Αλλά πιστεύω πως θα το δεχτούν. Θέλω όλοι οι άνθρωποι μέσα από την καρδιά μου να κάνουν το ξεχωριστό βήμα τους και θέλω να γίνει πραγματικότητα."
Χρήστος Παπαθανασίου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΟΡΥΦΗ - Τα Αγγλικά μας!